Webshop & algemene FAQ

Hieronder vind je de veelgestelde vragen over de webshop, levering, bestellingen en algemene vragen.
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Zie ook:
Veelgestelde vragen over microdosing

  • Waarom staat de tekst "Alleen voor onderzoeks doeleinden, niet voor consumptie" op jullie producten en de website?

    1P-LSD valt in Nederland niet onder de Opiumwet, maar onder de Warenwet. Het mag dus vrij worden verkocht, je mag het in bezit hebben en er in handelen. Maar, omdat er geen onderzoek is gedaan naar de gezondheidsrisico’s van 1P-LSD, mogen we het niet aanbieden voor consumptie. Vandaar dat je op de producten van Microvibes de wettelijk verplichte tekst ‘niet geschikt voor consumptie’ en ‘uitsluitend voor onderzoek’ aantreft.

    De consument is zelf en niemand anders is verantwoordelijk voor microdosing onderzoek met onze producten.

  • Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen? Hoe kan dat?

    Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen na je bestelling, dan heb je mogelijk een verkeerd emailadres ingevoerd, of er is een storing in de website. Als je na een uur nog steeds geen mail hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via [email protected]

  • Vanaf welk bedrag bieden jullie gratis verzending aan?

    Gratis verzending binnen Nederland vanaf €60,-. 

  • Ik ga naar het buitenland en wil mijn microdosing meenemen. Mag dat?

    Ook al het in het land waar je naartoe reist meevalt met de regels rondom psychedelica, bij de douane op vliegvelden kun je toch in de problemen komen als je iets bij je hebt wat zij niet thuis kunnen brengen of wat twijfelachtig is.

    Ons advies is: doe het  niet!

    Lees ook:
    Waar zijn psychedelica legaal?

  • Ik ervaar een storing of probleem in de webshop

    Lukt het niet in de webshop, is er een storing of ander probleem, neem contact met ons op. Je kunt je bestelling ook per mail doorgeven via [email protected].

  • Wat is de levertijd?

    Wij doen ons best om je bestelling te versturen op de dag dat de betaling op onze rekening is bijgeschreven. De meeste bestellingen kunnen per briefpost worden verstuurd. Hou rekening met 1 tot 2 dagen levertijd.

    We houden je per email op de hoogte van de levering.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten binnen Nederland bedragen slechts €3,50 per bestelling.
    Op dit moment leveren wij nog niet buiten Nederland.

  • Naar welke landen verzenden jullie?

    Wij leveren op dit moment uitsluitend binnen Nederland.

  • Hoe kan ik zien wat de status van mijn order is?

    We houden je per mail op de hoogte van de status. Heb je niets ontvangen of heb je een vraag over de status van je bestelling, stuur dan een email naar [email protected].

  • Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat is er aan de hand?

    Als je je bestelling 3 dagen na je betaling nog niets hebt ontvangen, neem dan dan contact met ons op via [email protected].

  • De inhoud van het pakketje is beschadigd, wat nu?

    Als de inhoud van je pakketje beschadigd is aangekomen, neem dan een foto van het pakketje en stuur deze naar [email protected]. We lossen het zo snel mogelijk voor je op!

  • Wordt mijn pakket discreet verpakt?

    Ja, je pakketje wordt discreet verpakt zonder referentie naar Microvibes of de producten die in het pakketje zitten.

  • Past het pakketje in de brievenbus?

    Ja, in de meeste gevallen past het pakketje door de brievenbus.

  • Wat als ik een verkeerd adres heb ingevuld bij de bestelling?

    Wanneer het pakketje nog niet is verzonden
    Als het pakketje nog niet is verzonden, dan passen we het adres aan en krijg je het alsnog direct op het juiste adres geleverd.

    Wanneer het pakketje al is verzonden
    We zullen er in dit geval alles aan doen om het pakketje alsnog op het juiste adres bezorgd te krijgen. Maar, als het pakketje eenmaal is afgeleverd op het adres wat bij de bestelling is ingevoerd, dan ben je verder zelf verantwoordelijk voor eventuele extra (bezorg)kosten.

  • Ik heb een verkeerd product ontvangen, of een product te weinig/te veel ontvangen

    Neem contact met ons op via [email protected], dan lossen we het zo snel mogelijk voor je op.

  • Wat is jullie retourbeleid?

    Je mag binnen de wettelijke termijn van twee weken na aankoop je producten retourneren. Vanzelfsprekend moeten de producten in dezelfde staat bij ons terugkeren als dat je ze hebt ontvangen.  Neem voordat je iets retour stuurt contact met ons op via [email protected].

    Zie ook de algemene voorwaarden voor meer informatie over retourneren.

  • Kan ik mijn zending retour sturen?

    Ja, in sommige gevallen kan dit. Neem voordat je je bestelling retour zendt contact met ons op via [email protected].

    Zie de algemene voorwaarden voor meer informatie over het retourbeleid.

  • Ik wil iets retour zenden of omruilen, moet ik dan de verzendkosten zelf betalen?

    Zie de algemene voorwaarden voor meer informatie over het retourbeleid.

  • Kan ik mijn bestelling nog annuleren nadat deze is betaald?

    Ja, in sommige gevallen is dit mogelijk. Stuur een email naar [email protected] dan helpen we je verder.

    Zie ook de algemene voorwaarden voor meer informatie.

(tekst gaat hieronder verder)

Als je microdoseert met 1P-LSD. Minder depressieve gevoelens, vrolijker in het leven staan.

Haal meer uit jezelf!

Ben je er klaar voor? Start dan nu met microdoseren.

Onze 1P-LSD Microdosing Kits bestaan uit een sprayflesje (10ml) met 200mcg of 400mcg 1P-LSD, een handleiding en een bewaarzakje waarin je het sprayflesje afgesloten kunt opbergen. Het flesje bevat 200 sprays met 1mcg (normaal) of 2mcg (sterk) 1P-LSD per spray.

Met één flesje kun je 2 tot 3 maanden microdoseren.

Privacy voorkeuren
Wanneer u onze website bezoekt, kan deze via uw browser informatie opslaan van specifieke diensten, meestal in de vorm van cookies. Hier kunt u uw privacyvoorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze website en de diensten die wij aanbieden.